Nu har du faktisk forberedt det meste - der er styr på dig, hesten og lokation!
Men der er så meget mere - husk at have god tid, træk vejret op til og under fotograferingen, smil og nyd tiden - dig og din hest er i fuld fokus!
Jeg anbefaler altid, at du har en person med, som du er 100% tryg ved, og som gerne er hestekyndig, som kan hjælpe med småting, og bære rundt på håndklæde og vådservietter til at tørre mund og næse på hesten.
Men som også kan holde øje med små ting, som at manen ligger flot og lignende - jeg kigger også altid, men et ekstra sæt øjne skader aldrig!
Puds gerne dit udstyr, tjek at alt der skal sidde i stropper er sat pænt fast - jeg går altid trensen igennem og justere, hvis jeg spotter noget.